Logo Taska

Logo Taska
Taska Sri Enggang

Pengenalan

Taska Sri Enggang adalah taman asuhan kanak-kanak bagi bayi berumur 2 bulan hingga kanak-kanak berumur 4 tahun.

Ia telah ditubuhkan sejak Mac 2006 dan diuruskan oleh Little Leaders Nursery Centre Sdn. Bhd. Perkhidmatan kami merangkumi:

* Penjagaan bayi
* Penjagaan dan pembelajaran kanak-kanak
* Transit sekolah kebangsaan dan sekolah agama

Taska Sri Enggang menekankan aspek-aspek perkembangan kanak-kanak seperti berikut:

* Perkembangan Sosio-Emosi
* Perkembangan Fizikal
* Perkembangan Bahasa
* Perkembangan Kognitif

Untuk maklumat lanjut, hubungi:
* Syazana (012-3994598) -
syazanaroslan@yahoo.com
* Ros (019-2250521) - mazlina186@yahoo.co.uk


Majlis Tahlil, 25 Julai 2009

Alhamdulillah, pada 25 Julai yang lalu, majlis tahlil buat arwah adik Umar bin Abrar telah berjalan dengan baik di Taska Sri Enggang. Salam takziah buat Kak Eli dan Abang Ab di atas pemergian anak pertama mereka ke rahmahtullah. Sesungguhnya Allah lebih menyayangi Umar dan anak kecil yang tidak berdosa ini akan terus diangkat ke syurga dan ditemani para malaikat.
Pihak taska juga ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih kepada semua ibubapa yang hadir dan memberi sokongan diatas penganjuran kenduri doa selamat dan tahlil yang telah diadakan. Kami mendoakan Kak Eli dan suami sentiasa sabar dan positif dalam menghadapi dugaan yang dihadapi.
Di sini, kami juga ingin mengucapkan selamat menunaikan ibadah umrah buat Kak Eli dan suami. Semoga selamat pergi dan pulang. Kami juga mendokan agar Allah mempermudahkan urusan Kak Eli sekeluarga di dunia dan di akhirat. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment